جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۶ میلیارد ریال در منطقه دشتی این استان کشف شد.

کشف ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سهام صالحی با بیان اینکه برخورد با تخلف در همه سطوح مورد توجه مأموران انتظامی و پلیس است، اظهار داشت: رصد و پایش شبانه‌روزی محورها و نقاط مختلف استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

وی از کشف تولید رمز ارز غیرمجاز در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز با توجه به مصرف بالای برق‌ مشکلاتی در شبکه توزیع برق‌ ایجاد می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز خبر داد و بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در چند نقطه مختلف شهرستان دشتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

صالحی اضافه کرد: مأموران پس از هماهنگی لازم قضایی در بازرسی از محل شناسایی و تعداد ۲۷ دستگاه ماینر و ۲۱ دستگاه حلزونی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند افزود: در این راستا ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.